Bio, local și experiențe noi: așa arată noua revoluție la casa de marcat, conform datelor dintr-un studiu al Carrefour România, consultate de HotNews. Iar dacă ar fi să declarăm câștigătorul anului 2024, morcovul ar fi pe primul loc: peste 1,1 milioane de bonuri îl au în coș. AdsPodiumul consumului de legume este: morcovii, castraveții cornichon și ceapa galbenă. Iar la verdețuri, pătrunjelul verde e vedeta. La fructe, merele Golden și Idared domină, urmate de afine și prune – semn că sezonul și originea locală contează tot mai mult.Datele demontează și mituri vechi: covrigii de Buzău au cei mai mulți fani în Oltenița, Călărași, nu în Buzău. Varza murată nu e regina Clujului, ci a Giurgiului. Prazul nu e apanajul Olteniei, ci al Caraș-Severinului. Iar boiaua de ardei, asociată tradițional cu Ardealul, e preferată tot în Călărași. Micii? Dâmbovița e campioană, nu Dedulești.„Consumatorii români sunt tot mai deschiși la produse locale, sănătoase și bio, dar și la experiențe noi” explică Bogdan Lupu, Loyalty and Mobile Director Carrefour România. „Vedem cum miturile regionale sunt demontate de realitatea bonurilor de cumpărături.”Continuarea pe hotnews.ro
Surprizele consumului românilor după ce Carrefour a analizat milioane de bonuri de casă
14