Stadiul lucrărilor pe lotul 2 al Autostrăzii A7
Pentru executarea celor 38,78 km ai acestui segment, antreprenorul are o echipă formată din 280 de muncitori și 200 de utilaje disponibile pe șantier, conform declarațiilor șefului Departamentului Transporturi. Potrivit acestuia, stadiul fizic al lucrărilor pe lotul 2 este în prezent de 42%.
Estimări privind finalizarea Autostrăzii A7
Pe traseul A7, ce leagă Ploiești de Bacău, având o lungime totală de 240 km, autoritățile estimează că, menținându-se ritmul actual de lucru, la sfârșitul anului 2025, va fi posibilă circulația pe o distanță de peste 240 km, începând de la nodul Dumbrava (Ploiești) și continuând până la Bacău.
Mobilizarea pe lotul 1 Focșani – Domnești Târg
Constructorul UMB a realizat de asemenea progrese semnificative pe cei 35,6 km ai lotului 1 Focșani – Domnești Târg, unde stadiul fizic al lucrărilor a atins 42%, a afirmat Cristian Pistol, directorul general al CNAIR. Este vital ca circulația pe acest lot să fie deschisă până la sfârșitul anului 2025, a subliniat acesta.
Proiectul Autostrăzii Moldovei A7
Rămâne de văzut câți kilometri din Autostrada Moldovei A7 vor fi operaționalizați în acest an, mai ales în contextul în care, anul trecut, aproximativ 100 din cei 200 de kilometri inaugurați, au provenit din această autostradă.
Circuitul pe lotul 1 Dumbrava – Mizil
În mod specific, anul trecut a fost deschis traficul pe lotul 1 Dumbrava – Mizil, care are o lungime de 21 km, parte a A7 Ploiești – Buzău, precum și pe tronsonul Buzău – Focșani, ce măsoară aproximativ 80 de kilometri.
Concluzii și proiecții viitoare
Continuarea acestui proiect de infrastructură rutieră reprezintă un pas important pentru îmbunătățirea conexiunilor între regiunile din România, facilitând astfel transportul și circulația. Implementarea eficientă a lucrărilor este esențială pentru respectarea termenelor propuse.